SellanApp succesvol op weg naar Singapore

30 SEPTEMBER 2014, AMSTERDAM, THE NETHERLANDS
Summary
Amsterdam, 30 september 2014. SellanApp is dé online App Publisher voor applicaties. Het Nederlandse bedrijf gaat zich in Singapore manifesteren en heeft de ambitie een global leider te worden.

SellanApp is een platform waar creatieven, ontwikkelaars, investeerders en app promotors uit de hele wereld samenkomen om ideeën voor mobile apps te transformeren tot succesvolle applicaties. Oprichter Aernoud Dekker en zijn zakenpartner Milan van den Bovenkamp zijn ervan overtuigd dat Singapore het start-up walhalla voor ondernemers en investeerders is. Momenteel is er een crowdfunding campagne op Symbid gaande, waarbij iedereen door een investering van minimaal 20 euro aandeelhouder van SellanApp wordt.

Na twee eerdere succesvolle investeringsrondes, is SellanApp nu bezig met een derde crowdfunding campagne. Niet merkwaardig, aangezien Aernoud Dekker een succesvolle serial entrepreneur is, die zijn sporen in de internetbranche verdiend heeft en tal van internet start-ups groot heeft gebracht.

Al op jonge leeftijd interesseerde Dekker zich in het programmeren van games, waardoor hij als 14-jarige één van de eerste gameprogrammeurs van Commodore Amiga was. Hij studeerde Informatica & Informatiekunde aan de Haagse School en besloot met collega’s USN en IXE op te richten. Zij vormden in 1992 de basis voor het commerciële internet in Nederland. Net voor de internetbubbel in 2000 barstte, had Dekker beide bedrijven verkocht aan PSInet.

Dekker vaarde de wereld rond en vond het na drie jaar consumeren tijd om weer te produceren. Hij is onder andere actief geweest in de financiële dienstverlening en handelde in bijzondere audio apparatuur. Ook was Dekker bezig om een netwerk van helikopterhavens aan te leggen, verspreid door de BeNeLux. In 2011 ontwikkelde hij een iPhone app. Na vele enthousiaste reacties, kwam hij op het idee van SellanApp.

Meer informatie over de crowdfunding campagne: https://symbid.com/ideas/5935-sellanapp-growth-acquisition

Spokespeople
About SellanApp

YOUR ONLINE APP PUBLISHING COMPANY

SellanApp is an Online App Publisher. We offer an integrated solution for the design, (crow)funding, development, publishing and promotion of iOS apps.

We believe that the most creative App Ideas emerge from people without coding expertise or funds to make their App Ideas Happen. People like you, who can spot new use cases for Apps any day.

But having a great App Idea or being a creative Developer is not enough. App Store Optimization, worldwide Promotion and a Community supporting you are equally important to make your App successful.

As App Publisher we can provide you with all of this. With SellanApp you can design, fund, develop, publish and promote your while creating a supporting community. This all only using your iPad.

Compare us with a traditional book publishing company. If you know how to write and you have good story to tell, a book publisher will help you with editorial guidance, production funding, distribution, promotion and more to make you successful as a (international) acknowledged writer.

Likewise, if you have an App Idea and know how to shape it using our iPad App, we are here to refine your design, have the development and promotion funded by an involved community, have your App published and maintained in the App store, and to have your App promoted and sold worldwide.

As we allow everyone to ‚invest’ in the App Ideas we publish, everybody can profit. As publisher we will take care of sharing the sales revenue to all parties involved. Just like book publisher share revenue with the author, investors and other stakeholders.

Finally we offer iOS developers the opportunity to develop great App Ideas while reducing their acquisition costs and risks.

With SellanApp everybody can be a winner in the mobile world.